Emma fockström

Alla inlägg under juni 2009

Av Fockström - 24 juni 2009 22:22

Ja, idag har man jobbat som vanligt, men lat dag idag tror jag. Legat på stranden och kollat på barnen. Det var skönt men alldeles för varmt. Hade också velat bada, men det går ju inte! Men någon dag ska jag de.


Sen hem och gör ingenting tänkte jag mig, kom sen på att jag lovat att gymma med Sabina, så fick ändra slappa planerna lite. Men orkade inte cykla hem så min käre kollega skjusade mig. TACK! Sen hem och såg att Ullis var hemma, så gick och prata med henne. Vart kvar där ett bra tag. Sen hem till mig och starta datorn. Sen kom Sabina så vart dra till gymmet men var förmycket folk så sprang istället. När vi kom tillbaka satte vi oss i gräset och snacka sex som vanligt. Sen insåg vi att det var tomt på gymmet så gymma lite. Så ont i kroppen och lite röd som en tomat, efter all "sol". Kul kväll och skönt att känna att man har lite muskler faktiskt! Funderar på sängen nu och hoppas att kuddarna luktar lite Hans! 


God natt och ha det kungligt!  

Av Fockström - 21 juni 2009 22:44

Midsommar är nu över.

Haft en ganska bra midsommar. Träffat massa vänner och massa nytt folk. Kul var det, kul att få umgås med älsklingen en hel helg och ändå träffa massa folk. Både mina och hans vänner. Blandade vänner och syskon. Vad räknade vi ut? Var det 5 syskonpar där tror jag? Synd att ambulansen måsta hämta folk, och att folk spydde ner älsklingens pappas hus. Och att folk däckade. Men skoj var det. Tack för en underbar kväll folk! Måste återupplevas nästa år! 


Vet en sak jag, älskar MIN!


Ha det kungligt!  

Av Fockström - 16 juni 2009 22:16

Världens tråkigaste tisdag.. Spytt hela hemska natten, för varit för trött. Mår nu bättre, Sabina kom och skrattade med mig och bakade lite kladdkaka, pratade sex oxh böcker. Det behövdes :) Nu mår jag nästan bra. Lite ledsen på mig själv för att jag säger saker som sårar andra. Inte mening. Jag vet att du vill komma hit men att du inte kan. FÖRLÅT! Är helt knäpp. Ska bli snäll jag med. 


Ska nog sova en sväng så jag blir snäll! :)


Ha det kungligt!  

Av Fockström - 14 juni 2009 21:27

Ja, var ett tag sen man skrev, men veckan har varit helt galen. Måndagen jobbade jag 10 timmar, sen hem sova, och upp på tisdagen och jobba 14 timmar. Sen hem somna nästan i duschen, sen sova. Sen upp onsdag, packa, jobba sen åka buss i två timmar till Hans, sen utgång med honom, Kristina, Tom och Rulle. Väl där hittade man alla de vanliga. Sen hem till Hans pappa och sova där. Sen torsdagen i till Bollnäs kolla på Anna, Micke, Matilda, Kim och massa fler som tog studenten. Sen till Kramsta och hämta nån grej till bilen, sen iväg och byta den tillsammans med Hans, Carro och Patrik. Sen hem till mamma och sova. Sen fredagen Hans student i Hudik så dit skulle vi också så klart. Så åkte dit, sen till Ljusdal för att ta bussen hem, för börja jobba 21.00 och bussen var här 2 minuter i. Sen jobba till sent i natten 02-03 någon gång. Hem sova, sen med bussen när till Ljusdal igen för att umgås med Hans, kom nyss hem. Tänkte sova nu. Så godnatt allt folk! :)


Ta hand om er! :) 

Av Fockström - 4 juni 2009 22:21

Ja så kan det vara, trött som en idiot vill bara sova. Men kan inte, något som gnager i bakhuvudet. Vill inte sova, ser dig framför mig hela tiden din idiot... Du förstör mitt liv dra åt helvete. Orkar fan snart inte längre.. Orkar inte.. Mår pyton. Och inte kan jag äta heller. Kommer sluta som förr. Vill inte. Ge mig orken att klara detta. vet att älsklingen skulle hjälpa mig, men han är sjuk och snorrig så vill inte tynga ner han med mina känslor. Allt kändes bättre idag på pers mötet på jobbet. Alla skrattade och var glad, kul att träffa vissa igen. Inte sett en del på ett tag. Blir kanske så när man varit hemma i ca två veckor!? Eller hemma har jag varit men inte på jobbet. Menmen, ledig imorgon ska mysa med älsklingen och försöka sova. Om jag får? Det vet man aldrig om man får. Hoppas det. Men ska lägga mig och slås med demonerna! Godnatt alla! 


Ha det kungligt!  

Av Fockström - 2 juni 2009 12:12

Ja nu är man hemma igen då efter att varit till backarna över natten i söndags, kom hem igår men orkade inte skriva då för var ganska trötter. Kom till mamma klockan 00.05 Sen sova för älsklings klocka ringde 03. tror jag. För han skulle och jobba. Tack och lov vaknade jag inte. Men det var tråkigt för hade varit kul att säga hejdå! 

Men vi ses ju till helgen. Hoppas jag. Haha, näe ska duscha och greja nu och sen ner på ica. Och sen blir det jobba hela kvällen! :)


Ha det kungligt!  

Ovido - Quiz & Flashcards