Emma fockström

Direktlänk till inlägg 8 juli 2013

helgen

Av Fockström - 8 juli 2013 20:58

Hade en toppen helg, även om jag saknade Simpan så var helgen bra och välbehövlig!
God mat, trevligt sällskap och massa sol!
Så även lite bakning, som gick sisådär. Men matbrödet blev skit gott!
Men var väldigt jobbigt imorse och kliva upp och åka till jobbet å lämna finaste.
Menmen snart hemma igen.
Hemma hos min stora kille, som fyller år i helgen! Vart tog tiden vägen? Var de inte nyss jag gick här med magen i vädret och bara längtade efter den lille som låg i magen?
Känns så ibland. Men i helgen ska vi äta tårta och mysa i massor!

men nu ska jag försöka sova så jag orkar jobba imorn! Nattinatt! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fockström - 5 januari 2014 20:59

Haft en mysig ledig helg, på fredagen va vi till Hudik och gjorde av med massa pengar, rean är farlig. Igår kollade vi på film, bakade en massa gott.  Idag va en riktig slappdag kollat film, fikat, va ute en sväng och bara tagit det lugnt.  Jag h...

Av Fockström - 2 januari 2014 13:40

Nyårsafton började med att jag hämta S hos hans pappa, så åkte vi till mamma å pappa å fikade å busade, sen åkte vi hem till älsklingen å lagade stek å åt gomiddag. Sen vart de det traditionella gottamyset framför tvn och massa gos med grabbarna. S...

Av Fockström - 28 december 2013 01:25

Jag å syster fick nå ryck igår och packade väskorna å vagnen i bilen. Och satt i Sippa å så drog vi till Stavsnäs, extremt nervig över att köra men gick ju ganska bra. Vi kom fram vid 21 typ å då hade S varit vaken hela vägen, vi skulle sova hos mi...

Av Fockström - 25 december 2013 14:19

Då var julen äntligen över, skönt.  Vi firade ju den 23 i år eftersom pojkarn skulle vara hos de andra föräldrarna på julafton.  Så vi åt julmat å myste å öppnade paketen den 23 i år. Sen åkte ja å Sippsson till mormor å morfar å åt lite mer mat ...

Av Fockström - 3 november 2013 17:51


Började med en lång sovmorgon till klockan 9:30. Sen frukost för att åka till mamma å pappa för att byta däck, och fika, massa fika och kaffe. Jag hjälpte faktiskt till iår. Men kanske inte så mycket som jag borde. Tur att Simon hjälpte till iaf :)...

Ovido - Quiz & Flashcards