Emma fockström

Alla inlägg under februari 2011

Av Fockström - 21 februari 2011 14:06
i denna låt:
Du säger att du har förändratsAtt du aldrig menade att slåDu säger att allt har förändratsOm jag ville, så skulle jag förståMan skadar inte den man älskarVilket du faktiskt säger att du görJag lever med mina minnenOch sår som ingen kan seJag lever med mina minnenFörsöka glömma är ingen idéMan skadar inte om man älskarVilket du faktiskt säger att du görSpring för livet om det är dig kärtAtt slå tillbaka, det är det inte värtDu kan inte förändra, du kommer aldrig förståDet enda du kan göra är att gåDet enda du kan göra är att gåDu skadade hela mitt väsenDu sa att jag alltid gjorde felDu klagade på hela mitt väsenTills jag inte längre var helMan skadar inte om man älskarVilket du faktiskt säger att du görSpring för livet om det är dig kärtAtt slå tillbaka, det är det inte värtDu kan inte förändra, du kommer aldrig förståDet enda du kan göra är att gåDet enda du kan göra är att gåOch jag älskar livetDet får du inte ta ifrån migFör om nu hat är motivetSå finns där inget hat hos migSpring för livet om det är dig kärtAtt slå tillbaka, det är det aldrig värtDu kan inte förändra, du kommer aldrig förståDet enda du kan göra är att gåDet enda du kan göra är att gåDet enda du kan göra är att gå
Av Fockström - 21 februari 2011 11:47

Jaa, i torsdags kom Hans hem från jobb. Så på torsdagen var vi hos hans farmor, och gratta hans syster som fyllt 18. Sen åkte vi till hans mamma och hennes karl, och hämta grejer och grabbarna lekte med bilen, bytte lite smågrejer, pimpa den lite. Sen hem och då var klockan 21 så då gick jag och sov.


På fredagen var vi och kollade på en lägenhet. Vi fick den!! Sen så åkte vi till Gävle med mina bröder Tom och Daniel. Var hemma vid 23 så det vart godnatt på en gång. 


På lördagen åkte Hans innan jag vaknade,, de var nå skoter tävling i S-hamn som de var på. Sen på kvällen så var vi hemma och kolla på film och umgicks satt och prata om livet. 


På söndagen var vi och bada med Patrik och Evelina. Det var skönt, men ska nog inte bada bubbelpool de närmaste halvåret tror jag. Sen hem och kolla film, eller älsklingen kolla och jag höll honom sällskap. För det var en " springa på toa och gömma sig" film. Sen kom zarah, Carro och Lovisa(?) och hälsade på en sväng, sen så vart det sängen igen.


Måndag och Hans har åkte till Stavsätra för att mecka skoter, jag har nyss tvättat ska snart baka lite tror jag, eller om jag tar mig en promenad istället. Inte bestämt mig än. Ikväll åker älsklingen till Sthlm på jobb. Men han kommer ju hem på fredag dag. 


Förra helgen var vi och kolla på nå väldigt häftigt! Det var en häftig känsla faktiskt, 


Ha det kungligt!

Ovido - Quiz & Flashcards