Emma fockström

Alla inlägg under april 2011

Av Fockström - 25 april 2011 20:02

Nu är Hans ledighet över igen, känns tråkigt. Men han åker bara till sthlm denna gång. Annars brukar det ju vara Danmark i 7dagar. Men han åker imorgon och kommer hem på torsdag om jag inte är allför snurrig? Men det känns sjukt skönt att han kommer hem i helgen igen. Härligt! ÄLSKAR DIG MIN SÖT [v]


Annars har det inte hänt mycket, men har en fundering; Är min mage allmän egendom? Folk kommer bara fram och tar på magen. Jag fattar inte varför alla tror att de får göra så? Bara för att jag e lite tjock!? Blir lite smått irriterad. Men finns inte mycket man kan göra åt det.. Men skulle vilja ge dem som gör det en rak höger!! Fast det kan man ju inte göra.. 


Nu ska jag se körslaget finalen och sen nanna kudden och hoppas allergien är bättre imorgon! 


Ha det kungligt! 

Av Fockström - 24 april 2011 09:30

Jaa, nu är den snart över. Men den har varit mysig, Hans har varit hemma, vi har umgåtts med folk och hämtat hem ännu mer grejer från Stavsätra. Men nu är det snart tomt där. Och vi har premiär grillat hemma. Gott som bara den. Nu är han ute och leker med crossen, sen kommer hans mamma med familj. Så då ska vi fika och umgås. Och imorgon tror jag att jag ska följa med mamma och pappa till farfar, längesen man var där nu ju. 


Men nu ska jag städa eller iaf försöka!


Ha det kungligt! 

Av Fockström - 12 april 2011 15:04

Japp, nu har första saken införskaffats, vart nöjd, men vart mycket dyrare än vi tänkt oss, stackars Hans plånbok. Menmen nu är det bara resten kvar att skaffa, underbart. Eller vad säger du älskling? 


Idag har vi städat, grymt duktiga vi är, shit kom på nu att jag glömt ta in mattorna. Måste hämta dem snart. Så har vi bakat beskvier med vaniljsmak och syltkakakor med björnbärssylt, så snart ska vi fika lite. För nu har Hans kommit in igen! Härligt. 


imorgon åker han, jag vill inte. Vill ha honom hemma, men han kommer på onsdag igen och jag ska iaf på läger i helgen. Så kanske lika bra att det är denna helg han är borta?! Men nu ska jag koka vatten och dricka kaffe och äta kaka!


Ha det kungligt!

Av Fockström - 10 april 2011 13:31

Jaaa, igår bakade vi beskvier med banan smak, sjukt gott. 

Det var det godaste jag ätit på länge. Mmm, synd att Hans inte e hemma. För risken är stor att de är slut när han kommer hem!! Och då måste jag baka nya. Och det orkar jag banne mig inte. Hihi.


Men nu ska jag ta och göra något vettigt!


Ha det kungligt! 

Av Fockström - 9 april 2011 18:54

Så känns det, vad har jag gjort idag då? INGET. Näe först vänta jag på att Hans skulle vakna, han vakna och åkte. Sen vänta jag på Anna och Rebecca skulle vakna, de vakna sen satt de vid datorn i 100 timmar, sen laga de mat, sen datorn, sen baka sen åkte de hem. Hans kom hem åt och stack ut och cykla, kom hem fixa med högtalarna och nu spelar han musik som bara den..


Menmen, jag får väl ta och gå på ICA igen då(posta ett packet förra gången). Sen ska jag nog greja på. Städa och försöka att inte höra all musik, sen hoppas att den tystnat så man kan se på körslaget, om jag orkar, annars blir det reprisen imorgon. Funkar ju lika bra det också. Men roligare att se innan alla skrivit vem som åkte ut. 


Menmen, ska nog pussa Hans, klä på mig, gå på ICA, städa och hoppas på det bästa annars kanske det blir till att baka lite, om jag orkar. 


Ha det kungligt! 

Av Fockström - 9 april 2011 09:16

Ja jag måste nog börja hålla med Linn ganska så snart, jag är tjock nu. Aldrig någonsin vägt så här mycket. Men det är ju för en mysig sak. Så då är det tillåtet. Eller hur? Sen jag träffade Hans för 26månader sedan har jag gått upp 18 kilo!? Sen i somras har jag gått upp 12kilo. Vart ska detta sluta? Menmen, det är lite mysigt också. Hihi.


Just nu väntar jag på att min syster ska vakna så man kan göra något utan att väcka dem. Men det verkar ta tid. Jag har varit vaken sen klockan 6, för så höll min urinblåsa på att spricka. Så bara kliva upp. Sen la jag mig igen och titta på Hans i över en timme innan jag väckte honom. Men nu har han åkt iväg till Hassel på nå skotergrejs. Men han kommer väl hem framåt kvällen hoppas jag. 


Nu börjar jag känna suget, men är lite väl tidigt. Menmen SNARTsnartsnart! 

Näe nu ska Emma ta och hoppa på Anna och Rebecca för dags att vakna nu tycker jag.


Ha det kungligt! 

Av Fockström - 7 april 2011 15:47

Ja det är skönt att Hans är hemma, få sällskap på kvällarna, någon att äta med att prata om allt med. Någon som bryr sig om en fast man har en dålig dag. FInns inge bättre än Hans hemma veckor. Fast känns inte som om man hinner med något. Som om vi bara går hemma. Men det är väl inte så illa hoppas jag? Kanske ska lura med honom och göra något som måste göra för det finns en massa som ska fixas och grejas! 


Kan alla sluta säga vad jag ska göra?? Jag lever MITT liv SJÄLV, TACK!


Ha det kunligt! 

Av Fockström - 2 april 2011 15:26

nu är det april inte klokt vad fort tiden går. Känns som om jag inte riktigt hinner med. Jag får försöka springa ikapp tiden tror jag, annars kan det bli väldigt jobbigt inom kort.


Just nu sitter jag hos Kristina och väntar på henne. VArit hundvakt typ hela dagen, det har gått bra, men ack så mycket promenerande. Inte bra för mina stackars höfter. Men får vila dem inatt. Men skönt att vara ute mycke och länge.


Bara två dagar kvar så är min prins hemma. Jag LÄNGTAR! Skynda dig hem nu sötnos!


Näe undra om man ska ta och umgås med vovven lite.


Ha det kungligt!

Ovido - Quiz & Flashcards