Emma fockström

Alla inlägg under september 2009

Av Fockström - 27 september 2009 22:28

Ja, nu har äntligen tagit tag i mitt liv och kopplat in internet i nya lägenheten! 

Helgen har varit toppen. Och jag har gjort allt som jag väntat på att göra och skutit upp! Men nu är det fixat. Nu ska jag se skräckis med Zarah och sen SOVA!


Godnatt!


Ha det kungligt! älsklingen    

Av Fockström - 12 september 2009 21:24

älsklingen   Nu har vi äntligen flyttat in i den nya tvåan. Känns jätte bra, Idag var vi loch köpte oss en dubbelsäng, för skönare än att ha en 120. OCh för att jag kastade den andra när vi flyttade. Men känns bra att nu när vi flytta tillsammans skaffade vi oss en säng tillsammans, som är våran. Och älsklingen har köpte en ny tve som är större en den vi hade innan. Den gamla var mindre än den bärbara datorn. Så nu känns det bättre. Förutom att internet inte är flyttat än. Men kommer i veckan tror vi! Skönt. Så nu gott folk är ni välkommna hit och hälsa på. 


Ska lägga mig jämte Han nu!


Ha det kunligt! 

Fya

Av Fockström - 2 september 2009 17:18

Imorse långt innan väckarklockan ringde så börja mobilen tokvibrera. Den ringde, men tog ett tag innan hjärnan fattade det. De var han vaktmästarn dit vi ska flytta. Han skulle komma med en tapet-katalog så jag skulle kunna välja tapeter! Men inte kollat de än. För stack till jobbet. Hade kyrkis barnen. Sen och hejja på Zarah och Victoria(?). Sen hem och rota fram kartongerna. Och börja packa. Tänkte jag skulle packa minst 2 kartonger. Men packat 8 nu tror jag. Och nu har jag börjat tvätt. För att jag ska kunna packa rena kläder och lakan. 

Men lägenheten ser ganska tom ut när man börjar öppna skåpen. Men så är det. För måste börja någonstans! Men trökigt som bara den. Tack Carro för att du hjälpte mig lite. Haft så lång tråkigt. Så därför var det kul med lite sällskap. Men imorgon kommer älsklingen så han ska få packa resten!

Eller näe vill veta vilken kartong vad ligger i. För att jag ska kunna ha någon koll när jag ska packa upp det sen! 

Men näe ska nog ta mig ner till nya lägenheten och kolla vilka tapeter som kommer passa. Eller så cyklar jag och handlar? För är ganska tomt i kylen. Och jag MÅSTE börja äta igen. För nu strular jag med maten IGEN! Ska nog laga något nu. För vart lite små hungrig!


Ha det kungligt!  

Av Fockström - 1 september 2009 21:37

Ojdå, är det redan 1 september idag? Det gick fort. Idag har jag haft första kyrkis gruppen för hösten. Himla skoj, underbara små barn! 

Sen så planering inför kvällen. Sen hem och greja. Sen ner och hämta nycklen till våran nya lägenhet. Kan snart flytta in!  Yeay! 

Sen hem och äta. Sen ner på församlingshemmet för att ha ungdomsgrupp. Spela spel, lekte lekar. Sjöng karaoke och toka oss. Inte skrattat så på länge. Sen kommer man hem och mår piss för är så himla stökigt här :( Fya! Men nu ska jag ta och sova och drömma sött om Han! :)


Ha det kungligt!  

Ovido - Quiz & Flashcards