Emma fockström

Alla inlägg under juni 2010

Av Fockström - 17 juni 2010 13:27

Jag saknar dig min underbara dam! 

Varför skulle du gå och dö!?

Kom tillbaka till mig älskling! 

Vill inte leva utan dig!! 

Kom hem igen!?

Vet att du äntligen fått träffa Axel din älsklingen igen. 

men jag då!? Hur ska jag klara mig utan dig!?

Av Fockström - 7 juni 2010 16:26

Ja, i lördags var det fest. 

I fredags tog Carro och Linn studenten, Hans fyllde 20. Grattis älsklingen. och eftersom han inte vill ha fest så fixade vi en, haha. det verkade som en bra ide till början men sen vart de så sjukt många: Carro, zarah, sabina, jimmy, hans, tom, danne, viktor, patrik, viktoria, carro, kristina, christian, sami, Katta, jenny, patrik, evelina och johan. aa, tur att 7åkte hem på natten och 2sov i tält, resten trängds i min lilla två:a. sjukttrångt, men helt underbar stämning. aldrig haft så trevligt någongång. Tack för att ni kom och firade min älskling när han fyllde år.


Ha det kungligt!

Ovido - Quiz & Flashcards