Emma fockström

Alla inlägg under augusti 2011

Av Fockström - 3 augusti 2011 18:57

vad gör man nudå? 

älsklingen e på träning och lill fisen ligger och snarkar(han e tydligen släkt med mig). Borde hänga tvätten, men näe. Det kan Hans göra sen, eller så gör jag det nu. Märks väl hur det blir kan jag tänka mig. 


Igår kvällst åkte jag och Simon till kära Backarna eftersom Hans skulle och visa bilen för någon i Tönnebro, så vi liftade. Där satt vi ute i skuggan och bara latade oss. Mamma skrämde livet ur Simon, för när hon satte sig på stolen så brakade den ihop och hon skrek till och alla andra asgarvade, men inte Simon han skrek som en stucken tjur. Vart nog lite rädd han tror jag. Sen på kvällen så gjorde vi inte så mycket. Kollade på film bara.


Idag har vi varit på BVC och mätt och vägt. Han blir bara större och större och det går med raket fart. Sen åkte vi till Hans farmor och fikade. Sen hem och fixa och dona, laga mat och diska och sånt skoj. Slog in ett paket, och det VAR lite kul. Stackars den stackare som ska öppna det. 

och nu sitter jag här och väntar på älsklingen. Sen händer väl inge speciellt skulle jag tro. Kanske se en film och umgås lite. Hoppas på det jag iaf. 

men ska ta och gå och försöka gör något vettigt. 


Ha det kungligt!

Av Fockström - 2 augusti 2011 14:49

mna små älsklingar, som är och tvättar bilen. Så nu är jag alldeles ensam här hemma. Och ack vad ovant. Men det var lite skönt också faktiskt att gå ut och gå själv. Men nu saknar jag dem som bara den. 


Sen sist har de väl inte hänt så mycket. Crousing i lördags med Simon, Tom, Danne och Hans. Sen på söndagen åkte jag och Simon och plockade blåbär med min mamma, pappa och båda systrar. Gick bättre än förväntat. Och sjukt skönt att kunna röra sig och krypa runt i skogen. Igår så gjorde vi typ nada, handlade och bara var hemma. Eller Hans var och badade en sväng på kvällen. 


Men nu ska jag ringa och kolla om de e på g hem eller om jag ska promenera till dem.


Ha det kungligt!

Ovido - Quiz & Flashcards