Emma fockström

Alla inlägg under november 2013

Av Fockström - 3 november 2013 17:51

Började med en lång sovmorgon till klockan 9:30. Sen frukost för att åka till mamma å pappa för att byta däck, och fika, massa fika och kaffe.
Jag hjälpte faktiskt till iår. Men kanske inte så mycket som jag borde. Tur att Simon hjälpte till iaf :)
Tre timmar ute i friska luften senare åkte vi hem och åt middag å nu ligger simon å kollar på barnprogram och jag har precis packat inför imorgon. Nu blir det lite te och en bra film. Sen sova så jag vaknar när klockan ringer 05:15.
Nu drar verkligheten igång efter en slappvecka.
Godnatt :)

Av Fockström - 2 november 2013 18:06

Började veckan med jobb måndag-tisdag. 

Sen onsdag åkte vi och fira Simpans moster Tim, fast för mig är det ju systers pojkvän. Där fick vi gofika och massa skit snack. Sen åkte vi vidare till hjärtats mamma där vi grillakorv, vet inte hur det gick till men när vi skulle åka hem hade vi en söt lite kattunge med oss. Så grabbarna var helt lyriska. 

På torsdagen åkte vi på Mulle Meck och busade, och de var jätte mysigt där, men eftersom det var höstlov så var det smickfullt, så man ska nog inte åka på ett lov.. 

Fredagen tog vi det lungt och var ute och spela "sosbollmackt" och gick en promenad. Lekt lite inne, Sippas pappa kom och fikade och busade med honom. 

Idag har vi varit på "buselatset" och busat järnet. Tror de var två trötta grabbar, Simon la sig och försökte sova mitt i trappen upp. Så då var det dags att åka hem och laga lite mysmiddag och kolla lite barnprogram. Och det är vad som gäller nu, barnprogram, snart blir det natta!


En helt underbar vecka med massa energisamlande, så som ett lov ska vara!! 

Ovido - Quiz & Flashcards