Emma fockström

Alla inlägg under oktober 2011

Av Fockström - 26 oktober 2011 18:56

Är sjukt sjuk. Mådde någorlund igår så gick ju till Ica och tillbaka. Så idag var ju sämre än sämst. Så käre Hans fick åka hem från jobbet i sthlm för att ta hand om Simon eftersom jag inte orkade, med feber och huvudvärk och en rethost som aldrig verkar ge med sig. Och han kom hem och tog hand om Simon, min älskling!! 


Så tog han med sig Simon och gick till sin gammelfarmor så jag fick sova en stund, sen kom de hem så lagade Hans mat, och precis nu: blev maten klar så ska äta och sen lägga mig och sova igen så jag kanske är frisk imorgon igen och slipper denna feber. men mat nu och sen sova..


Ha det kungligt!

Av Fockström - 25 oktober 2011 14:33

Har varit tok förkyld i över en vecka, men äntligen feber fri så tog med prinsen på en promenad till Ica, påväg dit så prata ja med Lena så hon följde med, men var så sjukt kallt så orkade inte gå nå mer så gick hem hit och drack kaffe och pratade en massa strunt och snokade lite på bloggar och fb, och Simon har varit tokglad hela dagen. annars brukar han ha en tendens att ha en sur dag när Lena är här. 


När vi gick häråt så var det en som sa "Men hej Emma" Såg inte vem det var,men visade sig var en av tjejerna jag umgicks med på högstadiet. Kul att se gammla kompisar ibland. 


Nu ska jag lägga mig på filten på golvet med min mysige son och prata lite med honom.. 


Ha det kungligt!

Av Fockström - 17 oktober 2011 17:56

Min älskade lille bror hjälpte mig laga min lille skruttbil idag. tack så mycket Jim!!


Annars har det inte hänt så mycket. Livet bara rullar på, är hos mamma och pappa just nu. Ska väl åka hem någon gång tror jag. Men först ska jag hämta tjejerna på träningen.


Imorgon ska vi med och kolla ut nya glasögon till mamma och på onsdag jobba, sen på torsdag kommer min älskade Hans hem igen. Och på fredag fyller LILLA Anna 15!? Hur tusan gick det till? Det betyder ju att jag börjar bli väldigt gammal..


Men nu ska jag sno lite kaffe och prata lite strunt med Tom!


HA det kungligt!

Av Fockström - 7 oktober 2011 15:06

Ja då har man flyttat för 6e gången på mindre än 3år. Men hoppas stanna här i några år. Vi har ju köpt ett hus så nu ska vi ju bo här är det tänkt. Skönt det. 


Annars händer det inte så mycket. Simon växer mer och mer och nuförtiden så ler han typ jämt, istället för att skrika, skönt det också. men han har ju sin morfars humör(hihi pappa jag vet att jag har samma). Men han är så go ändå. Just nu ligger han ut i vagnen och sover och Hans håller på och grejar ute, så då passa vi på att låta simon sova ute. Eftersom han sover så mycket bättre då. Men jag ska väl ta och fixa lite jag också. Så vi blir klara någon gång. 


Ha det kungligt!

Ovido - Quiz & Flashcards