Emma fockström

Alla inlägg under maj 2012

Av Fockström - 15 maj 2012 11:00

» Dag 20 - Min favoritårstid 

 Min favorit årstid är vintern, för på våren och sommaren mår jag så dåligt, eftersom jag är allergisk mot gräs, blommor och pollen. Och vintern är så vacker med snön som hänger i träden. Man blir så glad då! 

Av Fockström - 14 maj 2012 13:45


» Dag 19 - Mitt drömyrke 
Jag vill jobba med människor, hellst som behandlings assistent. Men har nog inte tålamod till att plugga mer e. så de kommer nog förbli ett drömyrke. 

Av Fockström - 13 maj 2012 09:00


» Dag 18 - Mina rädslor 
 att det ska hända dem jag älskar något. Är livrädd för det! 

Vatten, hatar att bada på djupt vatten! 

Av Fockström - 12 maj 2012 14:04

Ja, men vad har hänt sen sist då? 

Söndagen åkte ju Hans, lite trist. Menman överlever. Men innan gjorde vi inte så mycket. Var ute och grejade i trädgården. 


Måndagen tog jag och simon med oss mormor och morbror och åkte till Bollnäs och köpte skor till pluppen, eftersom han springer som en dåre med läragåbilen ute. Sen grillade vi, sjukt gott. 


Tisdagen hände inget typ, vi var jätte dåliga allihopa, förkylda, och hängiga. 


Onsdagen, så jobbade jag som vanligt. 


Torsdagen var jag på lunch med jobbet, mysigt och ruskigt gott. Åt tills jag höll på att spricka. 


Igår var genrepet inför morgondagens konfirmation, och det gick super bra. allt verkar sitta. Och det är ju bra! Och inatt kom Hans hem igen! 


Idag har vi varit och bytt skorna vi köpte i måndags för de gått sönder, så vart ett nytt par. Hoppas det håller längre. Nu är grabbarna och kolla på crosstävling, så ska väl vila lite jag, funderar på om jag orkar kladda i hårfärg i håret eller om jag ska göra det en annan gång. 


Ha det kungligt !

Av Fockström - 12 maj 2012 13:50

» Dag 17 - Mitt favoritprogram 

Hm, jag har massa favoruite program, men just nu är det nog GCB som gäller, älskar det programmet det är sjukt kul och man skrattar tills man har kramp i magen. Så får nog bli det.

Av Fockström - 11 maj 2012 11:00

 >> Dag 16 - det här får mig att skratta


Simons min när man säger till på skarpen så där får du inte göra, och han tittar en i ögonen böjer huvudet lite bakåt och kniper ihop ögonen, och sen börjar skratta på Simon viset. Eller när man matar honom och han tycker att det gårr för sakta så han skriker, han är så söt när han gör så!! 


Av Fockström - 10 maj 2012 15:00


» Dag 15 - Min drömresa 
 Jga har alltid velat åka till indien, indien har jag varit intresserad av länge, när jag var lite ritade jag kastmärket på min docka, jag har läst om deras religoner, och tycker att det verkar vara ett häftigt land. 
Av Fockström - 9 maj 2012 08:45


» Dag 14 - Innehållet i min väska 

Jag har sällan väska med mig, eller har alltid skötväskan, om jag inte jobbar då har jag jobbväskan, och den innehåller:
plånbok
astmamedicinen
con dios
frälsarkrans
7kilo papper
lite små böcker

Ovido - Quiz & Flashcards