Emma fockström

Alla inlägg under mars 2011

Av Fockström - 24 mars 2011 17:22

Ja idag är det torsdag, har väl inte gjort så mycket egentligen, åkt runt lite i bilen och kolla småbyarna, sen åkte vi till älsklingens farfar och drack kaffe, vart kvar i 3 timmar. Sen hem och laga mat. Gott som bara den vart det. Sen har jag bara suttit här. Kollat på blocket, hemnet och ljusdaltorget. Men hitta inge intressant e. 


Igår när jag kom hem från jobbet hade Hans lagat middag, spagetti och köttfärssås och till efterrätt fick jag kladdkaka och vispgrädde. TACK älskling!! :) 


Men nu ska jag ta och hjälpa älsklingen städa! 


Ha det kungligt! 

Av Fockström - 22 mars 2011 09:48

En månad sen jag skrev tydligen, har haft annat för mig. Nyss flyttat, eller aa 3 veckor sen. men det tar ju ett tag att komma iordning så. Och så har jag gjort en massa annat än att suttit vid datorn hela dagarna. Men nu hade jag ingen riktig ork att göra något med, så ligger i soffan med datan i knät och väntar på att Hans ska komma hem. Han e och hjälper sin pappa med något..


I söndags träffade jag en gammal kompis, det första hon sa var, fan vad tjock du blivit Emma!! Haha, det känns bra du. Tack Linn ;)

Igår kom han hem, mysigt att ses första gången på 7dagar. Och vi var bara vi hela dagen nästan. Det var första gången på flera månader tror jag som vi inte umgicks med någon på kvällen. SKÖNT! 


4månader kvar nu bara, jag börjar längta som bara den, Förstå vad bra det kommer bli(skiter i vad du tycker). 


Nu ska jag nog försöka ta tag i disken och sen ska jag nog ta en promenad och förbereda maten lite. Sen ska jag lägga mig på soffan igen!


Ha det kungligt!

Ovido - Quiz & Flashcards