Emma fockström

Alla inlägg under april 2010

Av Fockström - 26 april 2010 21:52

längesen jag skrev, men inte hänt å mycket. Hans åkte idag för att jobba, tråkigt. men så är det ju, har man valt en karl som jobbar borta så har man, men han kommer ju hem igen. 

haft en härlig helg, allt är underbart med Hans, efter 14 månader är jag fortfarande nykär. Det är väl ganska bra? 

Näe ska sova.



Ha det kungligt!

Av Fockström - 13 april 2010 12:28

Fattar inte att du e borta, pratade ju om dig häromdagen, om när vi elda upp fläckten hemma hos Emma M, och när vi hade fest hemma hos din pappa. Då när vi städa förmycket så han märkte det. Det känns konstigt, Så många gånger du varit hos oss, så många gånger man träffat dig på alla möjliga och omöjliga ställen. Hoppas du har det bra där du är. 


Vila i frid Niklas!! <3

Av Fockström - 1 april 2010 22:06

mm, sitter i älsklingens gamla rum, i hans gamla säng, nyss hämtat bilen, ska snart sova. men tänkte skriva någon rad först, medans älsklingen är på toaletten. 

Imorgon blir en långdag, först angla(!?) Kan ni tänka er mig göra det? eller nja sitta med iaf? Det kan inte jag, men imorgon så. Sen när klockan blivt 12-13 något måste jag ta bilen hem till Sveg och duscha, packa, äta och sen dra till jobbet. För sen ska här åkas minibuss i 36(!?)timmar, ska till Taizé och fira påsk, men jobbet. ska bli mysigt. Men jobbigt. Kommer sakna min prins mer än vanligt, men förhoppnings vis överlever jag.


Sen har jag beslutat att säga upp bekantskapen med dig grabben, du ska inte få möjligheten att få mig att må så här sjukt dåligt så, du din idiot dra dit pepparn växer!

Nu ska jag lägga mig i sängen med prinsen min och sova, klockan ringer 4.30 tror ja han nyss sa.



ha det kungligt!

Ovido - Quiz & Flashcards