Emma fockström

Alla inlägg under juli 2013

Av Fockström - 15 juli 2013 20:31

Helgen har varit grym!
Fredagen tillbringades i parken med mina fina. Simons pappa kom en stund och busade med Simpis så han blev glad.
På lördagen var det kalas för min lill kille så då vart de tårta och massa mys! Så vi åt tills magarna nästan sprack. Sen vart det bara lugnt och ta igen sig eller ja Simon måstade ju provleka alla paketen som han fick under dagen.
Söndag morgon började med smörgåstårta och paket i sängen, och massa lek med de nya leksakerna och gå till lekplatsen och gunga lite, sen kom Simons pappa och hämta honom så han kunde få paket och bli firad av släkten på pappas sida!
Och idag åkte vi till hudik och handla de sista innan Taizéresan som är nästa vecka. Och sen kom Simp hem igen så då bakade vi matbröd och busade lite. Och nu ligger vi i sängen och myser lite.
Men nu ska vi släcka lampan och nanna kudden. Godnatt!

Av Fockström - 8 juli 2013 20:58

Hade en toppen helg, även om jag saknade Simpan så var helgen bra och välbehövlig!
God mat, trevligt sällskap och massa sol!
Så även lite bakning, som gick sisådär. Men matbrödet blev skit gott!
Men var väldigt jobbigt imorse och kliva upp och åka till jobbet å lämna finaste.
Menmen snart hemma igen.
Hemma hos min stora kille, som fyller år i helgen! Vart tog tiden vägen? Var de inte nyss jag gick här med magen i vädret och bara längtade efter den lille som låg i magen?
Känns så ibland. Men i helgen ska vi äta tårta och mysa i massor!

men nu ska jag försöka sova så jag orkar jobba imorn! Nattinatt! :)

Av Fockström - 6 juli 2013 20:49

Började dagen med att skjutsa Simpan till sin pappa så han blir glad och får mysa med sin pappa!
Sen ner på ica och handla så jag kunde baka inför nästa helg, baka muffins, små kakor och matbröd. Ska baka mer imorn orkade inte baka allt idag!
Sen tog jag och söt en fika på coop och sen handla vi lite till!
Sen åkte vi å hämta brorsan och hem till söt och grilla, lyssna på musik och prata!
Nu sitter vi i soffan och umgås :)
Blir väll köra ner brorsan till bussen om nån timme!
Näe nu ska jag ta en kopp kaffe!

Ovido - Quiz & Flashcards