Emma fockström

Alla inlägg under september 2012

Av Fockström - 20 september 2012 11:45


» Dag 22 - Min favoritserie 
 Min favoritserie är nog Greys, är helt besatt av den. Den och Private Practic.. Måste bara kolla på dem jämt. Blir typ galen om jag missar dem. Men börjar inse att det varit skönt utan dem nu ett tag. 

Av Fockström - 20 september 2012 10:18

» Dag 23 - Det här får mig att skratta 
Simon när han tittar på en som för att kolla om man tittar och sen skyndar han säga att göra nå han vet att han inte får göra.. Han e så söt och go då. Man kan inte annat än att skratta.. Mammas gooprinsen.

Av Fockström - 19 september 2012 11:50

Fortsätter väl där jag slutade då! Lite dåligt med att blogga i sommar. men kanske orkar börja igen nu. 


» Dag 21 - Min dag:

Vi klev upp klockan 6. För då hade Simon sovit klart, så då klev vi upp tände i kaminen, satt och myset i täcket framför kaminen och läset en bok.

Sen åt vi lite frukost och busade, men Simon ville hellst sitta framför kaminen och mysa med sin vattenflaska. 


Sen vid halv 8 började vi göra oss iordning för dagis, klä oss och borsta tänderna, Sen åkte vi till dagis. Sen har jag sökt jobb och förökt fixa min mailadress. För den har fått för sig att jag heter Hans Olsson.. Så de e vad jag gjort. Nu ska jag göra iordning mig själv och åka och jobba. Men först ska jag leta fram böcker som Louise ska låna. 

Ovido - Quiz & Flashcards