Emma fockström

Alla inlägg under juli 2009

Av Fockström - 31 juli 2009 10:48

Sista dagen på semstern idag då. vad Har jag gjort då egentligen? Inget. Men imorgon blir det farfar och fest. Gubben fyller jämt. Haha han blir gammal som gatan, han fyller 70 år! Fya, vad han blir gammal. Men lär ju åka dit. Tar med mig älsklingen, för vill inte åka själv. Menmen. Skriver mer sen. Tänkte äta frukost nu!


Ha det kungligt!  

Av Fockström - 23 juli 2009 13:43

Semestern är snart slut, bara en vecka kvar. Vad har jag gjort under sommaren då?

Jobbat, umgåtts med vänner, festat, vart ner till farmor och den sidan av släkten. Grönan, och massa konstigt. Och varit en massa med älsklingen. Mysigt värre. Trivs med honom jag. Så himla glad att jag har honom. Han får mig alltid att le och må bra. Han fick med mig på dans!? Haha, men kul hade jag. Följde med för att få umgås med honom, men det tror jag han räknat ut. Fick en chock förra veckan när han sa "vet du vilken dag det är idag?" Trodde jag glömt hans födelsedag elle nå. Sen kom jag på att han redan fyllt år. Så det var inte fördelsedagen. Men vågade inte fråga vad det var jag glömt bort. Utan kom på det flera timmar senare. Det var våran 5månaders dag ju. 5 månader!? Det är ganska länge för att vara jag ju! Eller vad säger ni!? Men nu ska jag dra ner på Sveg med Zarah och göra av med lite pengar!


Ha det kungligt!  

Av Fockström - 1 juli 2009 17:35

Ja, imorgon klockan 12 får jag semester, känns hemskt skönt! LÄNGTAR kan jag tala om, dagen idag har varit helt sjuk. Är så trött så jag håller på och börjar gråta hela tiden. Men som tur är har jag snälla kollegor som hjälper mig att le och skratta fast jag inte ens orkar, men semester imorgon och träffa älsklingen! Det känns jätte bra! :)


Ha det kungligt! :) 

Ovido - Quiz & Flashcards