Emma fockström

Alla inlägg under december 2010

Av Fockström - 31 december 2010 13:14

Det är idag det, nyår! Man funderar ju alltid på vad gjorde jag i år? vad borde jag gjort? Vad borde jag inte gjort? hm, frågan är svår.


I år förlovade vi oss 2010-02-14, det ångrar jag inte, det var mysigt. 

Jag åkte till Taizé det var en underbar känsla. 

Jag flyttade hemåt igen, väldigt skönt, men väldigt tomt.

Jag tillbringade större delen av min sommar hos farfar och Birgitta, mysigt!

Jag var på 2 begravningar, skulle varit 3 men fick inte ledigt, Något som var jobbigt!



Nå vad önskar jag av 2011?

Färre begravningar! Året som gått känns som en enda stor motgång, fast bra saker hänt, har jobbiga saker hänt.. Mormor, Niklas och Ulla!! 

Kommande året ska jag umgås mycket med Hans, vi ska hitta ett hus, flytta, skaffa oss ett liv vi trivs med. Och bara ta dagen som den kommer!! 

Nu ska jag göra mig iordning!


Gott Nytt År!


Ha det kungligt!

Ovido - Quiz & Flashcards