Emma fockström

Alla inlägg den 17 november 2009

Av Fockström - 17 november 2009 17:59

kan ni fatta? Emma har haft ett förhållande som varat så länge!? Ojojoj. Men kan ju bero på att hon hittat en toppen kille, förengångsskull så är det inte en idiot hon släpat hem. Fast träffat en och annan vettig kille i livet, men ingen som denna. Han e något alldeles speciellt. Han e den enda som förstår mig och lyssnar och verkligen finns där när jag behöver honom som mest. Han får mig att vara den jag vill vara, att bete mig som jag önskar jag gjort hela livet. Utan honom skulle jag inte orka allt som hänt den senaste tiden, alla de som svikit, förstört och bara spridit en massa skit om mig och min älskling.

älsklingen  

Hans Erik Olsson du är mitt allt! <3


Ha det kungligt!

Ovido - Quiz & Flashcards