Emma fockström

Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Fockström - 11 augusti 2009 19:39

Jaha, jobbajobbajobba. Det är det ända man gör känns det som. Var nyss helg, men vad gjorde jag då? Jo systeryster var här med en kompis. Så passa upp på dem hela tiden. Så vart inge lång helg. Men ledig torsdag och fredag. Tänkte mysa med älsklingen då! Saknar honom som en idiot när han är där nere i storastaden. Varför ska det kännas så jobbigt för? Varför ska jag bli så himla arg för ingenting!? Kommer ju lyckas förstöra allt. Men de vill jag ju inte. Älskar ju honom mer än något annat ju! När ska jag inse att man inte kan behandla folk så som jag gör!? Blir galen!!! Fy!

Nu måste jag göra nå kul, baka en kaka ska jag göra. Någon som vill komma och äta sen!?


Ha det kungligt 

Ovido - Quiz & Flashcards