Emma fockström

Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Fockström - 6 januari 2010 17:33

idag e det den 6 januari, och vi har inte gjort så mycket. Först var vi ute och gick, sen gick vi hem och tog de lugnt sen kom Hans på att vi skulle tvätta, så medan han tvättade så diskade och bakade jag, de vart Sockerkaka med chokladbitar i, bärpaj och nougatkaka, och nu e jag så sugen på att smaka, men är mätt efter maten så orkar inte än. Men snart hoppas jag att jag orkar. Annars har det inte hänt så mycket. Ska snart gå och duscha så jag kan lägga mig i sängen med de nytvättade sängkläderna och läsa lite. 

rökfriadag nummer 6 idag. Börjar bli stolt, men jobbigare än vanligt är det. Brukar vara lättare, men då har jag alltid börjat igen denna gång tänkte jag hålla mig rökfri!


jag kommer klara det för Hans puschar mig som bara den! 


Ha det kungligt!

Ovido - Quiz & Flashcards