Emma fockström

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Fockström - 4 december 2011 19:52

Förrförra veckan så tog vi det inte lugnt, nej jag och mamma bakade och fixade till dopet nästan varje dag. På lördagen var det dags för dop, och min prins var så sjukt duktig och snäll. sa inte många knyst på hela dagen. 


Sen på söndagen var jag sängliggandes hela dagen, så sjukt förkyld. Så Hans blev hemma hela veckan för jag orkade inget. men piggare idag så nu ska han åka imorgon igen. Vill inte. Vill ha honom hemma. Menmen, så är det väl..


I torsdags kom Angelica och Sebastian och umgicks på kvällen, drack lite vin och pratade om livet och så. 


Igår var jag hos Jenny på tjejkväll med henne och Lena, sjukt mysigt.. Nu ska jag nog umgås med Hans innan han ska sova ..


Ha det kungligt!

Ovido - Quiz & Flashcards