Emma fockström

Direktlänk till inlägg 22 januari 2012

Och jag och komma ihåg att blogga

Av Fockström - 22 januari 2012 09:47

Ja men sen sist då, vad har hänt då? 


Förra veckan så gjorde jag nog inte så mycket tror jag, mammagrupp och jobba och myste i massor med Simon.. 


Den här veckan så på måndagen var vi till Ljusdal med Kim och Signe och fikade och fixa på försäkrigskassan, eftersom det aldrig blir rätt.. 


Tisdagen så åkte jag och Lena upp till Rossen och åt med Jenny och myste, eller nja Jenny och Lena myste med Simon. Pratade och bara umgicks. Mysigt värre. 


Onsdagen så var Simon hos farmor och faster och jag jobbade, sen åkte jag och hämtade honom, sen hem och dona, Bara tog det allmänt lugnt på kvällen, och simon somnad inte förens efter 23!? Trodde jag skulle bli tokig..


På torsdagen åkte jag, Simon, Mamma, Pappa och Tom till Bergsjö och fikade hos farfar och "farmor" för att hon fyllt år. Mysigt. Sen hudik och ÖB, och coop. Sen hem. Sen fick Hans skjutsa mig till mamma och pappa. För min plånbok hade följt med dem. Dumt men sant..


Fredagen så gjorde vi inte så mycket, var och handlade och sen kollade vi på film jag och min älskade pojkar. Simon somnade mitt i filmen min sötis. 


Igår så var vi ute och fixa med bilen, sen gick jag och Simon in och städade, dammsög hela huset nästan, hallen kvar. Renbäddade sängarna, så himla mysigt.. Sen kom pappa, Jim, Anna och Lina, grabbarna var ute och grejade med bilarna. Sen fikade vi lite. Sen stack grabbarna och skulle provköra bilen.. Sen när de kom tillbaka så åkte pappa och Jim hem igen.. Jag och Hans gjorde oss iordning. Och gick ut och åt, bara vi två, första gången på huuuuuuuuuuuur länge som hellst. Väldigt behövligt och mysigt.. Skulle gå på bio också men vart inte så e. Får bli en annan gång..


Idag har inte hänt så mycket än.. Ska snart städa förrådet. Inge sugen men det måste göras. för så fullt där så snart blir man attakerad när man öppnar det.. Menmen. 


Ha det kungligt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fockström - 5 januari 2014 20:59

Haft en mysig ledig helg, på fredagen va vi till Hudik och gjorde av med massa pengar, rean är farlig. Igår kollade vi på film, bakade en massa gott.  Idag va en riktig slappdag kollat film, fikat, va ute en sväng och bara tagit det lugnt.  Jag h...

Av Fockström - 2 januari 2014 13:40

Nyårsafton började med att jag hämta S hos hans pappa, så åkte vi till mamma å pappa å fikade å busade, sen åkte vi hem till älsklingen å lagade stek å åt gomiddag. Sen vart de det traditionella gottamyset framför tvn och massa gos med grabbarna. S...

Av Fockström - 28 december 2013 01:25

Jag å syster fick nå ryck igår och packade väskorna å vagnen i bilen. Och satt i Sippa å så drog vi till Stavsnäs, extremt nervig över att köra men gick ju ganska bra. Vi kom fram vid 21 typ å då hade S varit vaken hela vägen, vi skulle sova hos mi...

Av Fockström - 25 december 2013 14:19

Då var julen äntligen över, skönt.  Vi firade ju den 23 i år eftersom pojkarn skulle vara hos de andra föräldrarna på julafton.  Så vi åt julmat å myste å öppnade paketen den 23 i år. Sen åkte ja å Sippsson till mormor å morfar å åt lite mer mat ...

Av Fockström - 3 november 2013 17:51


Började med en lång sovmorgon till klockan 9:30. Sen frukost för att åka till mamma å pappa för att byta däck, och fika, massa fika och kaffe. Jag hjälpte faktiskt till iår. Men kanske inte så mycket som jag borde. Tur att Simon hjälpte till iaf :)...

Ovido - Quiz & Flashcards