Emma fockström

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Fockström - 21 mars 2012 22:03

 

  Sjukt liten fis, men ändå go och glad ;) 

Av Fockström - 21 mars 2012 21:48

Jahaja gick det lång tid nu igen, dålig på att komma ihåg att blogga jag. menmen, på tisdagskvällen fick mamma komma för jag mådde kajko, var sjukt nervös för att sova själv med pluppen som blev sämre. 


På onsdagen mådde han bra hosta inge bara lite snorrig. Men sen på kvällen började det om IGEN! Suck. menmen.


På torsdagen så åkte jag och mamma och kollade lite loppisar, hittade sjukt mycket fina kläder med prislapparna kvar på. Så fyllde en ICA kasse med kläder, allt för 70 spänn. Helt klart nöjd.


På fredagen gjorde vi typ inget, sen kom Anna, Inno och Lova hit så vi lagade tacos och de bastade och fixade sig inför fjortistranan. Sen åkte de, och jag och pluppen följde med mamma hem och käkade chips. Sen sov vi där för pluppen somnade och tydligen jag också. 


Lördagen åkte vi på kalas hos älskade Linda som fyllt 30, och åt massa smörgåstårta. Gottans som bara den. Sen åkte vi hit och plockade ihop efter fredagskvällen. Sen sov vi där en natt till. 


På söndagen åkte vi hem och lullade på och grejade. 


Måndagen var jag helt sjukt slut, så då åkte vi till mamma och bråkade med henne. Sen så åkte vi hem plockade ihop det värsta för att på natten kom ju H hem. ÄNTLIGEN som vi längtat efter honom.. 


Tisdagen tog jag sovmorgon, var sjukt slut eftersom pluppen bara sovit någon timme i stöten hela veckan.. 

På eftermiddagen hostade lillfisen så hemskt så ringde HC och ville ha läkar tid för att eventuellt få nå mot pluppens hosta men där fanns inga läkare då det var utbildningsdag så fick åka på akuten, och där visade de sig att lillfisen hade förkylningsastma, det jag började med innan jag fick astma.. Hoppas han inte får det älsklingen min. 


Idag har vi bara tagit det lugnt fram tills jag började jobba, sen jobbade jag, åkte hem, åt sen åkte vi och handlade. Sen hem och nu kollar vi tv, jag och H, pluppen sover så gott. 


Imorgon åker jag på läger med jobbet. Vill, men vill inte. Kommer sakna Simon så SJUKT mycket.. Men kommer nog gå bra!


Ha det kungligt!

Ovido - Quiz & Flashcards