Emma fockström

Alla inlägg den 28 december 2013

Av Fockström - 28 december 2013 01:25

Jag å syster fick nå ryck igår och packade väskorna å vagnen i bilen. Och satt i Sippa å så drog vi till Stavsnäs, extremt nervig över att köra men gick ju ganska bra.
Vi kom fram vid 21 typ å då hade S varit vaken hela vägen, vi skulle sova hos min farbror med familj å det vart fullt ös fram till klockan 01 då barna tvärslockna. Ovant att S får vara vaken så länge men har man inte setts på 1år så måste man få busa lite!
Men upp klockan 7 iaf. Och vänta på att 'kusinerna' ska vakna. Å de gjorde ju det så då blev de frulle å sen in å shoppa lite. Sen hem till min farmor å mormor Majlis. Sen hem till farbror å käka tacos å sen kom faster å 2 av hennes barn varav den äldsta hade tjej å barn med sig. Så ännu mera bus för S. Grabbarna somnade vid 22:30 efter timmar av försök. Å nu har alla gått å jag ska försöka sova så man orkar morgondagen å vad den nu kommer innehålla.
Men en bra dag men ack vad stora mina kusiner blir, betyder de att jag är gammal?
Godnatt ?

Ovido - Quiz & Flashcards