Emma fockström

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2009

Suck!

Av Fockström - 31 augusti 2009 22:24

Idag har allt varit bra, tagit de lugnt. Köpte ett par nya skor. Jag vet, borde inte. Men vart kär i dem! Sen följde jag Zarah på arbetsförmedlingen, sen käkade vi på Knuten, kebabtallrik. Ovanligt!

Sen hem. Och la mig i sängen och Zarah satte sig vid datorn och sökte massa jobb. Sen somna jag. Vakna av att Zarah kom in och hämta Elsa för hennes pappa ville se hur stor Elsa blivit.

Sen iväg och hämtat passet. Vart väldigt nöjd med bilden på passet. Ser ju nästan normal ut. Ser ut att vara mer än 12. Ja ni som sett mitt leg förtår vad jag menar.

Sen hem igen duscha, äta och fixa sen iväg och jobba på gårn. Själv för första gången. Men det gick super bra. Och alla var snälla.

Sen hem igen. Och så börjar puckot höra av sig. Vad e det som inte går in i huvudet på´n fattar inte. Ska jag behöva byta nummer igen!? Seriöst. Tycker du om mig så mycket som du säger, så LÅT mig vara. Har redan Hans, och älskar honom mer än allt annat! Ville bara vara din vän! Snälla låt mig vara! Jag ORKAR inte mer! Måsta bara skriva av mig lite!


Näe nu ska jag ta och mysa med Elsa och sova så jag orkar jobba imorgon.


Ha det kungligt!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fockström - 5 januari 2014 20:59

Haft en mysig ledig helg, på fredagen va vi till Hudik och gjorde av med massa pengar, rean är farlig. Igår kollade vi på film, bakade en massa gott.  Idag va en riktig slappdag kollat film, fikat, va ute en sväng och bara tagit det lugnt.  Jag h...

Av Fockström - 2 januari 2014 13:40

Nyårsafton började med att jag hämta S hos hans pappa, så åkte vi till mamma å pappa å fikade å busade, sen åkte vi hem till älsklingen å lagade stek å åt gomiddag. Sen vart de det traditionella gottamyset framför tvn och massa gos med grabbarna. S...

Av Fockström - 28 december 2013 01:25

Jag å syster fick nå ryck igår och packade väskorna å vagnen i bilen. Och satt i Sippa å så drog vi till Stavsnäs, extremt nervig över att köra men gick ju ganska bra. Vi kom fram vid 21 typ å då hade S varit vaken hela vägen, vi skulle sova hos mi...

Av Fockström - 25 december 2013 14:19

Då var julen äntligen över, skönt.  Vi firade ju den 23 i år eftersom pojkarn skulle vara hos de andra föräldrarna på julafton.  Så vi åt julmat å myste å öppnade paketen den 23 i år. Sen åkte ja å Sippsson till mormor å morfar å åt lite mer mat ...

Av Fockström - 3 november 2013 17:51


Började med en lång sovmorgon till klockan 9:30. Sen frukost för att åka till mamma å pappa för att byta däck, och fika, massa fika och kaffe. Jag hjälpte faktiskt till iår. Men kanske inte så mycket som jag borde. Tur att Simon hjälpte till iaf :)...

Ovido - Quiz & Flashcards