Emma fockström

Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Fockström - 21 oktober 2009 22:03

Pinsammast i stan det är faktiskt jag, fya, var på stan med Zarah och Hanna idag och några till. Allt gickte bara tok. Haha. 

Börja med att vi skulle träffas tidigt, men jag sov till klockan 14.00 Sen äta snabbt, sen skjusa älsklingen mig till Mölndal, sen möte jag de andra där, för att ta spårvagnen in till Göteborg. Och sprang runtrunt där. haha, sen så när vi skulle hem, skulle jag åka buss tillbaka till campingen, och då kan man tydligen INTE betala bussen med penagar! Så då visste jag inte hur jag skulle göra men chauffören lät oss åka ändå! Han var snäll, sen visste jag knappt vart vi skulle kliva av, men de vart bra. 

Nu sitter jag och kollar på fråga Olle med Zarah och Hanna. Sen ska de väl åka hem! 


Ha det kungligt!

Av Fockström - 21 oktober 2009 00:04

Jaa, idag har jag och älsklingen handlat lite julklappar, eller jag handla. Till mamma, Inno och Myrran. Bara de svåra kvar. Svårast blir nog Hans, vad ska jag köpa till honom?

Men de blir en senare fråga. Tror jag vet. 

Sen köpte jag skor till mig själv. Ett par vinter skor i storlek 35, men de var lite stora, menmen. Man ska kunna ha raggsockar i dem också! Och en par gympadojjor i storlek 36 som var helt lagoma! 

Snacka de skiljer storlek på fötterna, vägrar köpa storlek 34! Då går jag hellre barfota!


Näe ska kolla en film, kanske skriver sen! 


Ha det kungligt!

Ovido - Quiz & Flashcards