Emma fockström

Alla inlägg den 31 oktober 2009

Av Fockström - 31 oktober 2009 16:06

Ja då var det Halloween igen, och vad händer ikväll då? INGET.Näe precis tänker bara sitta hemma, glo lite film och äta godis. Men lite tråkigt känns det, satt och tänkte på vad gjorde jag ifjol? Inga minne av vad som hände. Minnet börjar svika mig, var jag hos Rulle? Men de tror jag inte. Året innan var jag hos Rulle men inte ifjol. Tror jag jobbade faktiskt, men måste ju gjort något på kvällen? Eller var jag hos Gustav? Hmm, för två årsen var jag hos Rulle iaf. Och året innan hos Bull tillsammans med Hasse det minns jag. Men inte förra året. JOBBIGT!


Menmen, annars så var jag i Östersund igår med älsklingen, gick på stan. Sen hyrde vi en film och satt i soffan och myste, men imorse åkte han tillbaka till Gbg.

Men ska nog slänga in en film i dvdn nu. 


Ha det kungligt!

Ovido - Quiz & Flashcards