Emma fockström

Alla inlägg under november 2009

Av Fockström - 1 november 2009 17:44

Eftersom du inte pratar med mig men undviker mig och jag vet att du läser här, så snälla tala om vad jag gjort för fel. Och vad jag ska göra, för mår inte bra av att ha det så här! Jag måste få veta. Du får mig att må pyton, gråta och känna mig helt tom! Bryr du dig om mig så hjälp mig! 


Ni andra:


Ha det kungligt!

Av Fockström - 1 november 2009 16:49

Näe, jag som skulle ha en lugn kväll med massa film och godis, tror ni det blev så? Näe ni som känner mig vet säkert att de INTE blev så. Näe Lena hörde av sig så sluta med att hon kom hit med en kompis. Vi satt och kolla på Singing bee och prata. Sen gick vi till henne. Sen ut på Mysen. Kände mig bra vilse. Kände typ INGEN! Träffade en gammal kollega. Så satt och prata med honom. Om hur det är på den nya arbetsplatsen. Sen, hör och häpna, Emma dansade! Men de är ju därför man går ut. Haha, fick en ny låt på hjärnan igår! Haha, vaknade av att jag dansade till den. Menmen ibland är man bra rolig. Jag måste bara säga, saknar min Hans! 

Näe nu ska jag försöka installera lite program på datorn! 


Ha det kungligt!



Ovido - Quiz & Flashcards