Emma fockström

Alla inlägg den 10 december 2009

Av Fockström - 10 december 2009 22:44

haha, emma och hennes kära vän, håller på och planerar vännens bröllop, men hennes påtänkta man vet inget. men han ska få veta det sen, om han inte fått veta det sen, snacka kul jag haft. Emma ska vara brudtärna, haha. Fatta vad skoj. Men tror inte killen vill ha mig till brudtärna? Eller vad tror ni?

MJust ja, Carro är bland det viktigaste i mitt liv och och Hans och Anna S håller mig uppe just nu under alla jobbiga dagar, men de kommer aldrig slå hur viktig Tom varit för mig, ställt upp JÄMT, ända sen jag var 3-4år!

Alla ni betyder mest! Nu ska jag och Carro sova lite, Godnatt gott folk!


Ha det kungligt!

Av Fockström - 10 december 2009 16:52

Lyckats ändra allt, haha jag e BÄST!

Tack Caroline för att du står ut med mig, det skulle bara Hans klara!

Näe duscha nu och laga mat sen kolla film.


SAKNAR HANS SOM BARA DEN, MEN BARA 8 DAGAR KVAR TILLS ÄLSKLINGEN KOMMER HEM!


Ha det kungligt!

Ovido - Quiz & Flashcards