Emma fockström

Alla inlägg den 16 december 2009

Av Fockström - 16 december 2009 20:01

Jag SAKNAR dig, snart böjar jag räkna timmar och minuter, för dagarna utan dig är värsta i mitt liv! För känner mig så ensam och vilsen, även om det är folk runt omkring mig hela tiden så känner jag mig ensam för min stora kärlek, bästa vän och stöttepelare är inte här. Jag tvingas möta världen själv. Fatta alla jobbiga beslut själv, visst det kan jag, men han e bättre på tänka längre än mig, och får mig att inte fatta besluten för fort och får mig att inte stressa så himla mycket. Han e den som betyder mest i mitt liv han e min stora kärlek och bästa vän, han e den jag vill dela livet med. Och jag tänker aldrig släppa honom för att ni vill att jag ska vara singel så jag kan följa med på allt tok, det skulle jag inte göra ändå, jag skulle sakna min Hans då! 


Ojdå, skrivit ett helt inlägg om Hans, men de gör inte mig nå, för: JAG ÄLSKAR HONOM!! <3


Ha det kungligt

Ovido - Quiz & Flashcards