Emma fockström

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Fockström - 8 februari 2010 22:02

varför gör jag så här mot mig själv? 

suttit och läst en blogg jag blivit beroende av, den handlar om en 14 årig tjej som blivit våldtagen av en kille hur många gånger som hellst. Han slog henne och förnedrade henne. Jag lider med tjejen.. men jag mår dåligt av att läsa den. Jag gråter för jag känner med tjejen.. men vad ska jag göra? Sluta läsa den? Det händer ju iallafall hela tiden överallt. Jag blir så arg på dessa idioter som våldtar och slåss.. Kan de inte fatta att tjejen/killen säger nej? Vad är deras fel!? Måste vara fel i huvudet på dem.. Åh jag blir så sjukt arg!! 7

Inte bättre av att det var slagsmål på gården, när jag jobbade.. Nu måste jag stänga av och ringa min älskling!!


Ha det kungligt!

Ovido - Quiz & Flashcards