Emma fockström

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Fockström - 23 januari 2011 12:25

Idag är det söndag, trevligt. I fredags kom Sabina ner så umgåts med henne hela helgen. I fredagskväll var vi till Robbin en sväng och umgicks med honom och Jimmy.

Sen på lördagen var vi till Linda och fikade och spelade skipo. Jag vann!

Sen åkte vi hem och laga mat, Sen när vi ätit kom Jimmy, Robbin och Bull och vi spela Monoplo i 5timmar!! Jag fatta inte så mycket men det var trevligt iaf. 01.30 åkte grabbarna hem och jag och Sabina gick och lade oss, och prata LITE. Men plötsligt var klockan över 3. Så då vart det sov dags. Och nu ska jag nog göra mig iordning för vad dagen har att erbjuda!

Imorgon kommer min prins hem. Efter en vecka i Danmark på jobb. Skönt, han blir hemma i en vecka. ÄLSKAR DIG!


Ha det kungligt!

Ovido - Quiz & Flashcards