Emma fockström

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Fockström - 6 maj 2011 15:23

På min systers lärare, större idiot tycks man få leta efter.. Först hade hon sagt att alla som går på komwux gör det för att de misslyckats på gymnasiet eller att de inte klarade av att plugga eller helt enkelt är för dumma i huvudet!?

Jag gick på komwux bara för att jag insåg att jag valt fel väg i livet och att jag ville jobba med att ta hand om sjuka, eller gamla och inte jobba på dagis. Vad tillhör jag då? De som är dumma i huvudet? Eller de som inte klarade av att plugga på gymnasiet? Jag blir så sjukt arg..

Och idag skulle jag skjutsa syrran och hennes kompis på nå grejs med skolan långt upp i Nowhere det gick skit bra, sen måsta jag backa typ 300 meter, det gick mindre bra, hade pappas bil som jag inte e så van. Men lyckades med någon hade frågat syrran "E det Emma?" "aa" svarade Lina. "Men hon har ju nyss tagit körkort!!!" "När, hon har haft det 1,5 år" svarade Syster Lina. "Ja men folk som nyss tagit körkort tror att de klarar allt fast de knappt kan köra bil" Hade idioten till lärare sagt.... Bara för att jag inte ville vända på en gräsmatta.. Men jag har lärt mig att man inte ska köra på gräsmattor. Och det är mitt val hur JAG kör. Så snälla rara kärring. KLÅT MIG KÖRA; OCH PRATA INTE OM SAKER DU INTE HAR MED ATT GÖRA!!

Tror att det var samma lärare som var ute och cykla på religionslektionen och lärde dem nå helt galet som inte alls stämde.. Hur f*n kan nog som hon bli lärare?!?!?!?!?!?!


Menmen annars är det bra, bara 3dagar kvar tills min prins kommer hem igen, LÄNGTAR!! [v]


Ha det kungligt!

Ovido - Quiz & Flashcards