Emma fockström

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Fockström - 9 maj 2011 16:34

Set är måndag och Hans kom hem idag, jag borde vara glad och lycklig och dansa på bordet, men näe istället ligger jag i sängen och har gjort heeeeeeeela långa dagen för har så ont i ryggen så jag baar vill skrika när jag rör mig. Men det hjälper inte. Så bara ligga där jag ligger och gilla läget. Får ju snart mat av min älskling så blir nog kanske bättre då. Får hoppas det iaf. 


Annars händer det inte så mycket e. Bara varit hemma och tagit det lugnt i helgen. I veckan blir det uträtta en massa ärenden och jobba. Bollnäs imorgon och handla och gå till bm. Sen på onsdag så ska jag jobba, torsdag tror jag det blir lugnt? På fredag jobbar jag. På lördag ska jag hjälpa mamma laga mat inför söndagen. Och på söndag jobba och syrrans konfirmation.. Sen måndag igen då och då ska jag kanske eventuellt åka till Sigtuna och hälsa på lite där medans Hans åker till Danmark på jobb. Bara prelimenärt. Men hoppas som f*n!! Men ska ta och gå och sätta mig vid bordet nu..


Ha det kungligt!! 

Ovido - Quiz & Flashcards