Emma fockström

Alla inlägg den 1 september 2011

Av Fockström - 1 september 2011 08:53

ja längesen jag skrev något här. Men händer inte så mycket. Och den mesta tiden går till Simon. Men nu är ju Hans hemma i två veckor så då kanske tiden räcker lite mer. 


I helgen som gick var vi på folkrace hela långa helgen. Det var mysigt som bara den, 

Måndagen så var vi barnvakt och gick på stan i Ljusdal och kollade lite och fikade. Sen beställde vi kläder till Simon. 

Tisdagen så skruvade Hans på min bil med min pappa. Och jag och mamma rensade lingon och Simon njöt av den friska luften. 

Onsdag var vi på BVC och senare träffade vi mäklaren och fixade papper på huset. Sen promenad med Lena och prata lite strunt och drack kaffe.

Idag blir det nog inte så mycket som händer tror jag. Eventuellt färha håret om vi orkar. Skulle vilja på bibloteket också. Får se hur det blir,


Men nu ska jag lägga mig i sängen med mina prinsar. 


Ha det kungligt!



Ovido - Quiz & Flashcards