Emma fockström

Alla inlägg den 9 september 2011

Av Fockström - 9 september 2011 19:19

ja min käre son snarkar värre än sin pappa som bara snarka när han är förkyld. Vilket han bara varit en gång sen vi träffades. Men jag älskar min lillprins fast han snarkar så jag fick höja ljudet på tvn för att kunna höra vad de sa på nyheterna. 


Imorgon så hoppas jag kunna få med mig mitt stora   till huddik på marknaden. Varit där varje år sen jag föddes förutom ifjol tror jag. Då jag inte orkade pga att det hände alldeles förmycket negativt i fjol. En kompis till mig dog, Mormor dog, mammas kompis(som jag kände jätte väl) dog. En jag jobbat med i Sveg dog. Jag kvaddade min bil rätt ner i ett dike(vi i bilen klarade oss oskadda, ömma i musklerna bara). Hade inbrott i bilen utanför kyrkan, när det var minnesgudstjänst för mormor. Så ifjol vart inget som det skulle.. 


Men detta år har varit mycket bättre: Fått världens underbara son, för 8veckor seedan. Köpt vårat drömhus. Så ska flytta i månadskiftet. 


Men nu ska jag ta och flytta mig från soffan och göra något annat.


Ha det kungligt!

Ovido - Quiz & Flashcards