Emma fockström

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Fockström - 17 februari 2012 16:52

Ja det är fredag och jag lever, halvt. Rätt slut i ryggen, mitt eget fel egentligen. Började i lördags med stel nacke, skulle nog bett H om massage då, sen har det spridit sig till hela ryggen. Så känner mig som en gammal tant. Menmen. Det går väl över. H får massera mig när jag kommer hem(så nu vet du).  Men stolt över att jag klarat 5dagar själv iaf, men hade inte gjort det utan mamma. Tack! I veckan har jag:


I måndags var jag och mamma ute på tok, vi fikade och kollade loppisar, mysigt. 


Tisdagen, var det hel dag i Valbo med mamma, Anna, Lina och självklart Simon. Där träffade vi Nathalie, Louise, Jessie och Charlie. Gick runt och tittade, skulle ha tre saker, byrå, lampa till sovrummet och byxor till mig. Kom där ifrån med:


Till Simon

Gunghäst 

4 pyjamaser 

7 bodys, med växtmarginal till sommaren


Till mig

Leggins

tunika

strumpor


Och så köpte jag sånadära man stoppar i elutaget så man inte kan få stötar, ni vet vad jag menar tror jag?


På onsdagen så kom jag inte äns ur sängen nästan hade så sjukt ont i ryggen, Så min älskade mamma kom och tog Simon så jag slapp bära honom hela dagen(han ska bäras jömt annars). Sen firade vi henne eftersom hon fyllde gammal. 


På torsdagen så kom mamma igen, så vi tvättade en massa och diskade. Och sen skjutsa jag hem henne och jag och Simon åkte och firade hans faster som fyllde år. Sen hem och sova. 


Idag kom först Kim och Signe, men jag var nog inget trevligt sällskap eftersom ryggen värkte som bara den, det gör den än. Så pratade och busade med dem. Sen kom mamma och pappa och fikade och busa med Simon, och tvingade mig att sätta och talgbollar till fåglarna(så H nu är det gjort) Sen dammsög min underbara mamma hela huset utom vårat sovrum för där hade jag lagt Simon när han somnade(i hela 18minuter). Sen åkte alla hem, och Simon somnade nyss igen, så han kanske blir pigg och glad tills ikväll när det är tjejkväll. Men nu ska jag kolla Grey´s min stora drog. 


Ha det kungligt!

Ovido - Quiz & Flashcards