Emma fockström

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Fockström - 18 februari 2012 10:50

Och väldigt behövlig kände jag, skönt att umgås och skratta och bara toka sig. Vi beställde mat från Öje, och åt hemma. Mysigt. Efter maten, spelade vi spel, Vuxenpoäng(jag var 49 år), men kan ju bero på att jag lever ett annat liv än de andra, jag är den ända som har barn, så jag dricker aldrig, måste tänka på att allt jag köper ska passa, måste ha stor skuff på bilen. Och sådana saker. Men Marika var inte långt efter e(40år), sen kom Emma(30år). Och sist kom Jenny, Katta och Lena som typ fick sena egna åldrar. 


Sen spelade vi med andra ord, det är ju alltid lika kul och flummigt. Men mycke skratt vart det. Måste vi göra om tjejer.. Var kul att Emma och Marika var med, de har de inte varit förut e. 


Men nu ska jag ta och mysipysa med min nyvakne son, som är mer vild än tam idag. 


Och imorgon kväll/natt kommer H hem, vad vi längtar. 


Ha det kungligt!

Ovido - Quiz & Flashcards