Emma fockström

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Fockström - 3 maj 2012 22:12

Natten mellan söndag och måndag kom Hans hem, och skrämde livet ur mig... Vaknade av att han tände lampan. Undra om det hänt förr?


På måndagen städade vi bilen ordentlig, det behövdes verkligen. Var jätte stökigt och skräpigt, men nu är den ren och fin. Vi var ute typ hela långa dagen, himlans skönt! Senare på kvällen skulle vi grilla med två kompisar, så jag skulle göra potatissallad, men när jag skulle hälla av potatisen snubblade jag, så skållade fötterna, gjorde skit ont!! 

Men vi grillade flintastek, korv, sallad och hemmagjord potatissallad, synd bara att folk blev så fulla. När de inte äns hade alkohol med sig, utan snyltade, eller ja. efter ett tag tog de bara.. Utan att äns fråga.. Jaja, efter ett tag ringde Angelica och Tomas och tyckte vi skulle följa till majkasen, så det gjorde vi, men den hade redan slocknat. Så hängde på hem till Tomas pappa, som är våran granne. Så satt där i "grillkojan" och eldade och pratade halva natten, kom nog inte hem förens vid 01 tror jag.. 


Tisdagen var en riktig trött dag, alldeles för lite sömn för mig, men gick ut jätte tidigt.. Och satt på baksidan i solen och Simon kröp/gick runt överallt. Sen kom Angelica och Sabastian, Tomas kom lite senare han också. Vi satt ute och fikade och pojkarna lekte( Kommer bilder senare när jag orkar lägga in dem..) Sen åkte Hans och Tomas och skulle fixa något. Vi restrerande gick på en 3timmars promenad. Sen tillbaka hit och grilla, flintastek och sallad, massa sallad.. Sen satt vi och prata länge och kolla på tv. 


Onsdagen gick vi ut, men jag frös som en dåre så jag gick in och planerad lite inför jobbet. Sen åkte jag och jobba. Sen hem och äta lax och potatis med Hans, Simon, Sebastian, Angelica och Tomas,  Hans och Tomas åkte till Bollnäs på nå grejs, så vart bara jag och Angelica och små pojkarna hemma. Vi pratade ännu mera skit och fixade bilder på Sebastian åt dem. 


Idag har vi varit och handlat och bara slöat, sen gick vi ut och tog det lugnt, Hans var ute och lekte med Simon och Sebastian medans jag och Angelica satt och klippte korten från igår, och pratade, sen lagade vi middag, eller lagade och lagade. Vi åt laxsallad som innehöll: Lax, fetaost, paprika, gurka, majs, ananas, sallad och pasta.. Den vart sjukt god.. Sen åkte Hans och mötte upp Tomas för ett nytt möte eller nå. Så vi kollade lite tv och pratade skit medans grabbarna sov, sen vaknade de efter 1timme. Men nu har de åkt hem och jag ska lägga mig i sängen och sova! 


Tack för 4 trevliga dagar Angelica, Sebastian och Tomas!! 


Ha det kungligt!

Av Fockström - 3 maj 2012 10:45


» Dag 8 - Vad jag skulle göra om jag vann 1 miljon 
 Jag skulle nog dela med mig, och köpa en vettigare bil, en som startar när man vill så man slipper planer 5 timmar framåt om man ska någonstans. Sen skulle jag nog spara undan pengar så man har när man behöver..
Ovido - Quiz & Flashcards