Emma fockström

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Fockström - 5 maj 2012 21:20

Igår, fredag så åkte vi till Ljusdal och köpte en cykelsits, så nu ska jag börja cykla istället för att åka bil. Bara jag satt fast den på cykeln. Sen på eftermiddagen åkte jag och jobbade en sväng, pyssel på högnivå. Sen hem och äta grönsaker och dipp, och kolla hockey(jag är inte särskillt intresserad av hockey kan jag tala om). Men höll Hans sällskap. 


Idag åkte vi till Simons faster så de fick leka, sen handlade vi, åkte hem, käkade lunch. Har tvättat, och grejat idag. Och kollar på hockey, igen! Kan de inte visa något vettigt på tv? Typ fotboll!? Ska kanske ta och fixa cykelsitsen istället för att sitta här. För de här var inge kul e, sätta upp gardiner ska jag också göra. Hänga tvätt och sova skulle vara bra. 


Imorgon åker Hans tillbaka till Danmark, och kommer hem när de är klara, så vet inte när han kommer hem, och jag jobbar 4dagar nästa vecka, bra planering! Inte riktigt då. Som vanligt när Emma är i farten.. 


Näe nu ska jag göra nå vettigt!


Ha det kungligt!

Av Fockström - 5 maj 2012 10:00


» Dag 10 - Min kärlek 
Min kärlek är min son Simon, som jag älskar mer än något annat, en kärlek som jag inte kan beskriva. Jag tror inte att man kan beskriva den kärleken för någon som inte själv upplevt den.. Det är den största kärleken man kan uppleva!
   
 
Det är en kärlek jag hoppas alla får uppleva!! 
Ovido - Quiz & Flashcards