Emma fockström

Alla inlägg under oktober 2009

Av Fockström - 7 oktober 2009 19:20

Ja, jag vill! Men går inte, kan inte, funkar inte, passar inte! 

Blir galen! Och kan inte säga något heller, måste lösa detta snart. Blir galen, men så är det väl. Menmen får vänta 1000 år innan något händer. Kanske lika bra det? Vem vet, inte jag i alla fall! Får lite på rösten inom mig. Då blir det kanske bäst!


Annars så händer ingenting, vill ha fredag så älsklingen kommer HEM! Idag jobbade jag som vanligt, sen ner på körskolan och grejade lite, men hade ingen energi eller motivation så gick hem istället. Somna framför predikanten. Bra film, men boken är bättre! Näe nu ska jag nog lägga mig i soffan och vänta på att Carro ringer. Men de verkar ta TID! 


Ha det kungligt! 

Av Fockström - 5 oktober 2009 14:14

Ja då var man HEMMA igen! Skönt som bara den. Varit en trevlig helg men skönt att vara hemma igen. 

Åkte ner till Järvsö med en kollega i fredags. Han släppte mig hemma hos älsklingens pappa, och där vänta älsklingen, sen åkte vi till Bollnäs med syster och hennes kompis. Gick lite på stan, Köpte en matta till köket, en ny scartkabel till tven, och åt på kina. Sen till Linda och dricka kaffe. Sen hem till mina föräldrar. Sen till älsklingens pappa för att sova! 

På lördag morgon åkte vi till skogen och plocka ner studsmattan, och greja. Sen till älsklingens pappa igen för att laga lunch. Sen kolla vi på datan lite, för att sen åka till min mormor. Där vi åt massa onyttigheter. Sen tillbaka till Järvsö för att sova. Och på söndagen så åkte vi till älsklingens mamma och åt frukost. Sen till hans farmor och hämta grejer, sen till hans farfar och lämna en lampa. Sen släppte älsklingen mig hos mamma, och själv åkte han till Gbg. Och jag sov hos mamma natten till idag. Och åkte hem imorse. 

Näe ska gå till jobbet nu! 


Ha det kungligt! 

Ovido - Quiz & Flashcards