Emma fockström

Alla inlägg under december 2009

Av Fockström - 8 december 2009 14:37

ja, jag borde vara van att vara ensam hemma, men näe det är jag inte, tycker att det är så hemskt så vet inte vart jag ska ta vägen, tur att Carro ställer upp och finns där när jag känner mig ensam, sover hos mig, snarkar så jag inte kan sova, när älsklingen e borta på jobb. Ska inte gnälla, båda har ju jobb så, vi hade lika gärna kunnat vara arbetslös båda två!

men det ÄR jobbigt utan honom. Jag saknar han så vet inte vart jag ska ta vägen! <333


Ha det kungligt!

Av Fockström - 3 december 2009 17:23

Ja, det är det jag levt på typ hela dagen, ätit en väldans massa chips gott som bara den. Men nu känns det som om jag väger 100ton. Och det skulle inte vara så himla kul heller. 

Annars har dagen varit KALL! -20grader. Trodde jag skulle tappa rumpan och näsan. Men såg ut som om de satt kvar nyss när jag kolla spegeln. Och det är skönt.

Den här dagen har jag väntat på lääääänge. Hans sista arbetsdag i Göteborg. haha, nu kanske han kommer vara hemma mer. Så tråkigt utan han. Saknar han som bara den. Han kommer hem inatt, då sover nog jag, men ska ju jobba imorgon så, men skulle ju vara trevligt att träffa honom lite, men det blir väl imorgonkväll. 

Förhoppningsvis kommer min vän snart och fixar mitt hår, annars gör jag det själv!


Ha det kungligt! 

Av Fockström - 2 december 2009 21:35

2 december alla redan, snart jul. Men tycker inte om julen, menmen, fyller snart 21? Pensions ålder snart! Haha, menmen, några år kvar faktiskt en sådär 10 år kanske, om jag har tur. Näe men seriöst börjar få åldersnojja, ska man få det så här tidigt eller är det bara jag som är knäpp? vem vet, vem vet. Funderar på om man ska sova en sväng så det blir imorgon så min bättre hälf kommer hem och är med mig. Jo just ja, bokat risk 1an. Jag är på GÅNG! Kanske har det innan pensionen! Hoppas!

Och igår pratade jag med en av de som betydde mest för mig när jag bodde hemma, inte pratat på jätte länge men igår gjorde vi det, det var himla skönt, insåg hur mycket jag saknar henne. Vill flytta hemåt! Ibland känns det som om jag saknar det liv jag hade, kanske inte allt, men ha mycket kompisar omkring mig, samma gäng, visste att man alltid var välkommen och att de alltid finns! Men en viktog sal gör att jag inte vill ha tillbaka det liv och den anledningen heter Hans Olsson, han gör att detta livet känns mycket bättre, han gör att jag e nöjd över valet att flytta hit!


Ha det kungligt!

Ovido - Quiz & Flashcards