Emma fockström

Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Fockström - 23 mars 2010 09:45

tisdag jag börjar jobba om 15 min, ska strax gå. Men först tänkte jag skriva lite, Igår kom Jimmy, Robbin och deras flickor och drack kaffe och höll mig sällskap när jag jobba på gårn. Det var trevligt, men tycker det känns så jobbigt ändå, för saknar alla därhemma. Så är jobbigt när de kommer upp över dagen, för varje gång så inser jag vilket dumt val jag gjorde när jag flyttade upp. Men hade jag inte flyttat hade inte livet blivit som det blev. Hm, jag vet inte vilket som varit bäst. Men nu är det bestämt vi ska flytta till sommaren!! Jag längtar, och jag längtar efter Hans, men bara 3 dagar kvar och på torsdag kommer min underbara syster upp. Det ska bli kul att umgås med henne också. 

Nu ska jag springa till jobbet. 


Ha det kungligt

Ovido - Quiz & Flashcards