Emma fockström

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Fockström - 25 mars 2010 07:59

ja jag börjar 9 och varit vaken sen klockan 6. Det är ovanligt, jag som brukar vakna 10min innan jag börjar, men inte idag då tydligen. men skönt, är snart klar, ska bara fördriva tiden lite och jag hoppas ja kommer på något att göra, men finns massor. Idag kommer min syster, det känns kul har saknat henne, alla de andra syskonen också. men hon är så stor, hon ska ju vara lite, e inte längesen hon föddes heller, eller det är snart 12 år sen, men känns inte som det.. 

Och IMORGON kommer MIN Hans hem!! Som jag längtar, men känns skönt att veta att det bara är en dag kvar, 

och om en vecka åker jag till Taizé med jobbet. Det ska bli sådär. Är inte så taggad på den bilresan. Menmen vad gör man inte när man e ung och dum!

Haha, näe nu ska jag greja lite!


Ha det kungligt!

Ovido - Quiz & Flashcards