Emma fockström

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Fockström - 19 juni 2011 21:01

Halv ligger i Hans knä och kollar datorn, nyss varit och lämnat in bilen på lagning. Så nu är min älskling billös i veckan så hoppas inget händer, men ska det väl inte göra än tror jag. Fast skulle vara mysigt. 


Hans kom hem vid 2 kanske, vid 4 kom Sabina och hennes "pojk" så vi fikade och pratade, sen åkte vi till Arbrå och kolla på golfen, de är intresserad av den, eller Kristian är. Sen åt vi mjukglass, GOTT! Sen hemåt, stanna på toa i Vallsta och där tror jag att ALLA var, Bull, Nordebo, Pappa och Jim. Menmen, sen vidare hem, Sabina och Kristian åkte hemåt. Och vi lagade mat, så kom Irma och prata lite. Sen in till Ljusdal och lämna bilen, på Coop och handla, sen hem och lägga sig här, kolla lite internet. Nu strax stänga av datorn och sova så man blir människa igen.. 


Emma längtar!! 


Ha det kungligt!

Av Fockström - 19 juni 2011 11:38

Söndag förmiddag och jag halvsitter i sängen med datan i knät. Är bra seg idag, eller e nog ganska pigg men ont överallt istället. Väntar på min käre Hans som e ovanligt nog och åker cross. Men han kommer väl om någon timme och vill ha mat innan träningen. 


Igår så var vi i Ljusdal och letade efter en byrå, ingen som har en till övers? Vi hittade ingen iaf, sen på kvällen åkte vi tillbaka och kolla på bilar. Hade kunnat vara trevligt, men nej. För min nedrans rygg sa ifrå så kom hem vid 22.00 igen, tror Hans vart lite besviken över det.. Förlåt älskling! 


Annars så händer inte så mycket, känns som om det enda som händer är bm-besöken hela tiden. Men om mindre än 46 dagar så e det slut på dem, det känns mysigt, det mesta är klart nu iaf, bara lite små fix kvar nu. Men det ska ja försöka fixa i veckan medans älsklingen e på jobbet. 


Nästa helg är det midsommar, vad händer då? Någe kul måste väl hända, jag e sugen på att grilla och spela kubb och bara mysa med en massa folk. Medans alla andra tänker supa. Hur bra mår ni på lördag då? Jag kommer må bara bra jag! 


Näe nu ska jag ta mig i kragen och göra något vettigt tror jag iaf!!


Ha det kungligt!

Ovido - Quiz & Flashcards