Emma fockström

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Fockström - 22 juni 2011 06:17

Jaa, börjar bli lite trött, försökt somna sen klockan 21.00, vid tolv gav jag upp och spelade kort med bror min till klockan 2 då han gick och lade sig, men jag kunde fortfarande inte somna, så klockan 3 började jag läsa. Läste till halv 5 sn klev jag upp och åt, målade naglarna och fixade mig. Och nu kollar jag på nyhetsmorgon och funderar på att koka lite kaffe.


Klockan 10 ska jag skjutsa broder till jobbet, sen åka hem och fixa, vilket jag skulle gjort igår men hade för ont i ryggen för att palla köra hem. Så ska väl väcka honom om nån timme, hoppas någon vaknar snart och är social med mig.. För ack vad tråkigt jag har. Men ikväll kommer min älskling hem igen. LÄNGTAR!!


Igår så var jag till Bollnäs med mamma och Tom, Tom skulle på möte så mamma passade på att handla mat, och de är ett protjekt i sig att handla med henne. Menmen 20 kilo potatis senare kunde vi åka hem till dem igen. Och laga mat. Lyckades göra en god sås trotts att jag lyckades häva i hela svartpepparburken.


Imorgon blir det Bollnäs till bm och sen bara hem och tat lugnt, tror min prins skulle åka cross, men det är han värd min älskling! Själv ska jag väl inte göra nå speciellt. Kanske förbereda för någon form av midsommar mat kanske. Vad man nu ska äta? Kanske ska komma på vad vi ska göra först?


Näe koka kaffe nu och sen gå ut medans solen lyser!


Ha det kungligt!

Ovido - Quiz & Flashcards