Emma fockström

Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Fockström - 28 juni 2011 09:45

Igår åkte älsklingen vid halv 4a. Efter det kunde jag inte somna om så åkte till mamma vid halv 8. Skjutsade Jim till jobbet. Jag, mamma och Anna följde och hjälpte till. Sen tillbaka till backarna och åt frukost, sen åkte vi till Simébadet och bada och sola, eller ja låg fullt påklädd och läst, men lyckades bränna mig ändå, hur det nu gick till. Svider som eld på ryggen. Jag som låg på sida med en filt över mig..


Sen till backarna igen och äta, sen somnade jag en sväng, skönt. Sen skjutsa Anna och Lina på träning och sen hämta dem och Jim som cyklat till Orbaden och badat. Sen hände inte så mycket mer. Nu ska jag lyfta Jim ur sängen så han kan åka och jobba. Så jag kan göra något annat än vänta på honom hela dagen, ikväll har tjejerna match och jag och mamma ska sköta kiosken på vikingavallen.

Imorgon ska ingen ha skjuts. SKÖNT!


På torsdag kommer älsklingen hem.

Pappa också så då behöver jag inte skjutsa på hela helgen. Men till veckan ska jag skjutsa igen. Vilken tur mina syskon har som har mig, men kommer inte skjutsa dem hela sommaren.


Näe nu ska jag ta och väcka Jim och tvångs skjutsa honom till jobbet.


Ha det kungligt!

Ovido - Quiz & Flashcards