Emma fockström

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Fockström - 5 juli 2011 08:28

Igår åkte älsklingen igen, alltid lika jobbigt att han åker, blir alltid lika ledsen, men borde vänja mig för han lär ju alltid åka bort och jobba. Men när han åkte liftade jag med honom till Backarna, var här vid 03.37 alla utom Tom sov, han höll mig sällskap ett tag, sen gick han och la sig och jag somna halvt som halvt på soffan medans jag läste lite.


Sen så vakna alla andra vid 9:o men hände typ inget på hela dagen, var en ganska tråkig dag.


Idag har jag och Jim varit iväg så han kunde jobba, sen hit igen. Nu blir de att vänta på att de andra ska vakna någon gång, vilket verkar dröja ett bra tag..


Men nu ska jag iaf dricka kaffe och kolla på tv tills solen värmer så man kan gå ut utan vinteroverallen.


Ha det kunligt!

Ovido - Quiz & Flashcards