Emma fockström

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Fockström - 7 juli 2011 12:12

Idag kommer min prins hem igen. Vad underbart, som jag längtat! Och sen har han 4 veckors semester plus 10 andra dagar, så han blir hemma 45 dagar. Fy vad underbart. Hoppas vi hinner göra något kul ilag denna sommar då, för förra sommaren hade han semester och inte jag och sommaren innan var det tvärtom. Men i sommar är båda lediga. UNDERBART!


I tisdags hände inte så mycket. Bara tog det lugnt och pilla naveln. Igår så var jag så sjukt förkyld så sov typ hela dagen. Men vart piggare på kvällen, så hade svårt att somna. Men lyckades till sist.Imorse väckte Jim mig för han skulle ha skjuts. Så skjutsa han sen tillbaka till Backarna och vänta på att alla andra skulle vakna. Sen stranden med mamma, Lina och Jim.


Men nu ska jag ta och lägga mig ute i skuggan under björkarna och sova lite och vänta på att Hans kommer hem och hämtar mig.


Ha det kungligt!

Ovido - Quiz & Flashcards