Emma fockström

Alla inlägg den 29 juli 2011

Av Fockström - 29 juli 2011 15:41

ja så gammal är min lilla prins idag. Alldeles vad fort tiden går. Helt läskigt.. Vill att tiden ska gå saktare så man hinner med, men det gör den inte. Menmen. 


Sen sist har vi väl inte gjort så mycket. Hälsat på folk och bara myst, varit och fiskat, vart till söderhamn och bollnäs och gått på stan. Längesen man kunde sitta hem på kvällen och se en film och bara ta det lugnt utan att känna sig rastlös. Men nu känns det bara mysigt att sitta hem och se på film med Hans och Simon. 


Jag älskar min lilla egna familj. 


Men nu ska jag diska tror jag medans Simon sover. Sen ska vi gå och handla lite och ta en promenad tror jag. Kanske hitta på något medans Hans ska och bada. 


Ha det kungligt!

Ovido - Quiz & Flashcards