Emma fockström

Alla inlägg under maj 2012

Av Fockström - 3 maj 2012 10:45


» Dag 8 - Vad jag skulle göra om jag vann 1 miljon 
 Jag skulle nog dela med mig, och köpa en vettigare bil, en som startar när man vill så man slipper planer 5 timmar framåt om man ska någonstans. Sen skulle jag nog spara undan pengar så man har när man behöver..
Av Fockström - 2 maj 2012 10:30


» Dag 7 - En låt som får mig att gråta 
 
Hm, det måste vara tears in heaven tror jag, den och losing you, som också är en utav mina absoluta favoritlåtar. Gabriellas sång är också en riktig gråt låt. Spring för livet kan man också gråta till, hm. Vart lite väl många nu. Menmen.. 
Av Fockström - 1 maj 2012 12:45


» Dag 6 - Mitt drömbröllop 
Mitt drömbröllop? Jag skulle vilja gifta mig på stranden, en fin sommardag, när solen skiner och reflekteras i vattnet. Men inte i en typisk bröllopsklänning, jag vill ha en typ knäkort vacker sommarklänning. Och inte allför mycket folk närvarande, bara de allra närmaste, om äns de. 

Ovido - Quiz & Flashcards